Världens vackraste sommarkväll

Sitter fortfarande i pyjamasbyxor med skakiga händer och en vidrig smak i munnen som aldrig tycks försvinna. Om jag fick spola tillbaka en ända dag bortsett från när Axel dog, så skulle det fan vara igår. Jag vill inte ens prata om det. Jag kan inte ens prata om det för det är precis svart. Jag är vettskrämd, det har ju aldrig hänt förr! Jag känner mig som en dålig människa, som om jag har begått världens brott men det var väl bara en karatefylla antar jag. Aldrig mer, fyfan. 4000-kronorsmobilen va borta när jag vakna, visakortet gick upp i rök igår och tydligen har någon försökt ta ut pengar ifrån det men min kära Anna lyckades spärra det ca 2 min innan. Jag har en konstig bild i huvet av att jag trycker in koden på jättestora knappar, men jag kan väl för fan inte ha varit så dum att jag sagt koden till nån ?! Legget är borta och min älskade rock n'bluejacka försvann innan jag ens kom ut från krogen. Tacka vet jag förstående krogpersonal. Imorse ringde en kille till mamma från min mobil och berättade att den låg kvar där. Halleluja! Då återstod bara några problem. Jag ska till USA på onsdag, och utan visakort kan det bli rätt jobbigt. Fick mitt nya visakort i tisdags och lyckas alltså slarva bort det på onsdagnatt. Men min kära mamma ringde några värdefulla samtal och förklarade krisen för banken som lovade att göra allt dom kunde för att skaffa ett nytt kort så snabbt som möjligt. Dom ringde tillbaka strax därefter och kunde lova mig ett nytt kort tills på måndag. Jag älskar handelsbanken<3 På akuten kunde dom konstatera att jag hade mycket alkohol i blodet (ååååfaan) och tack o lov inga vanliga droger. Men hon kunde inte lova att det var någon annan partydrog som smugits ner i den där sista svindyra redbulvodkan. Jag vill ärligt talat inte veta.

Jag har iaf världens bästa kompisar som hjälpte mig igår, spärrade kort, fixade skjuts, följde med till akuten, letade jackor och fixade hem mig till Karlskoga. Känner mig lite för gammal för att hålla på såhär, i fortsättningen ska jag vara spiknykter. På sin höjd kan det bli en folköl på midsommar, men naaada annars. Jag är fan inte värd att få åka till LA efter det här, men mina kära curlingföräldrar har redan bestämt sig. Usch vilket jävla dygn.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du vet väl att sånt kan hända även den bäste? Skönt att allt är bra nu i alla fall. KRAM!

2010-05-28 @ 14:12:05
URL: http://jonnabroems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0