State of mind

Har spenderat halva helgen med Madde. Vaknade med träningsvärk i magen, va länge sen jag skrattade så mycket! Känner mig helg förändrad i huvet efter allt den här helgen. Jag vet inte riktigt vad det beror på, men ibland får jag såna här helomvändningar. De kanske beror på vädret eller nåt.. men jag har ju varit glad den senaste tiden. Och det är jag fortfarande, men nu känns det nästan lite övernaturligt. Madde har som vanligt kvar sin underbara musiksmak och har introducerats till två låtar som jag inte kan sluta nynna på: Bruce Springsteen - I'm on fire och Pixie Lott - Here we go again. Tänkte på det här senast i veckan, att när man har tjatat ut en riktigt bra låt sörjer man nästan känslan man fick första gången man hörde den. Jag sörjde Lady Gagas låtar, men nu ska jag försöka att inte tjata ut dom här nya ^^ haha

Var på Kings och spelade BlackJack igår. Fyfan va seg jag var. Ska aldrig mer dricka dan innan det jobbet. Man måste ju vara med till 150 % och jag kan sätta mitt huvud på att jag räknade fel till deras fördel nån gång. Det värsta som finns när jag sitter där är  när det dyker upp nån spelare som inför dom andra påpekar mitt sätt att spela hela tiden. När någon är tveksam över en summa så räknar jag om den högt för att både för min och deras del vara säker på att det blev rätt. Ofta har dom räknat fel, och då är det ingen som säger nåt. Men dom gångerna jag gör det ska det kommenteras: "Lilla gumman, det går nog bättre när du har fått spela ett tag". Det är ofta småspelarna som gör det, dom som inte är där för att spela utan för att visa upp sig och jävlas. Borde sluta spela med 20marker haha. Kassarapporten blev en katastrof. Fick göra om den en gång och har fortfarande inte lyckats reda ut alla summor. Inte så jävla enkelt när man sitter där klockan 3 på natten och är bakfull och hungrig, så de så!

Men jag är glad ändå. Mamma o pappa kommer hem snart. Vill ha hemlagad mat, med en stor sallad och dricka ramlösa. Spagetti & köttfärssås eller nåt annat matigt. Ska bara försöka städa undan helgens alla spår och sluta krypa på väggarna, så kanske man kan slappna av sen ^^

Kommentarer
Postat av: madde

hahah vi är galna

2010-05-16 @ 16:14:41
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0