Singellivet?

Aa jag vet inte vad jag är, känns illa att säga att jag är singel.. men det är väl det jag är? :P haha

Något jag har lärt mig dom senaste dagarna är att det sällan räcker med ett par ögon. Jag har alltid trott att jag vet bäst, att jag aldrig behöver någon annans åsikt, men det har visat sig ovanligt idiotiskt att försöka diskutera med sig själv i svåra situationer som jag aldrig upplevt förut. Jag tror att jag har mycket bra och förnuftiga svar att ge på alla frågor, när någon annan stället dom, men när jag själv sitter där behöver jag någon annan som säger allt jag tänker. Och med risk för att låta lite klyshig vill jag bara ge ett stort tack för allt ni har sagt till mig det senaste. Det har hjälpt<3 :D

I övrigt skiner solen och har gjort nästan varje dag det senaste. Jag är en sån där säsongsdeppare, men på våren & sommaren är jag mig själv :D Vilket betyder att Sverige inte är det land jag till slut borde bosätta mig i ^^ Har fått stå i köket massor på donken vilket har gett upphov till en hel del blåsor och brännskador på händerna. Ser lite emo ut nästan.... Tänker på Emelie på jobbet varje gång jag bränner mig, och hennes röst ekar i huvet : "Äh, bränner man sig är man orutinerad!" haha, ja e väl de ;D

Och även fast jag har jävligt svårt att bryta kontakten med min älskade vän så ger jag åtminstone mer tid och tanke åt mig själv. Jag har slutat involvera någon annan när jag ska göra saker. Vill jag göra något, så gör jag det! Det är en frihet jag har saknat, men förmodligen kommer att tröttna på ganska snart. Jag är ett riktigt flockdjur ^^ Men träningen går långsamt framåt. David på jobbet tipsade mig om googlemaps, så ääääntligen kan jag mäta ut en joggingslinga på dom 5km jag behöver. Igår blev det jogging hela vägen till Bofors, runt Bofors, och tillbaka. Fick håll dom sista 200 metrarna, kändes rätt värdelöst att stanna när jag sprungit så långt redan så sprang på LITE snabbare än på löpbandet. Det handlade om sekunder, men ändå :D haha

Jag är jäävligt taggad inför sommarn i övrigt. Har massa kul planerat:
  • Los Angeles med Sabina & Ann-Louise !! Så sjukt taggad så de e inte sant! Gäller bara att spara en massa pengar, men får helt enkelt offra aprillönen till det! :P
  • Midsommar på Ellös! Har inga förväntningar direkt haha, men hoppas på varmt väder och kul sällskap? :D
  • Gotland i juli, det är nog det jag längtar till mest haha! För då är Sabina hemma och det var så lääänge sen vi lekte i den svenska sommaren ^^
  • Lumpen i augusti.... jag är rädd! haha
Men jag tänkte börja med att fylla år. Jag vet att jag får ett set med silverbestick och resan till L.A av mamma o pappa <3 Det ända jag kan komma på att jag önskar med är en ipod eller en bättre mp3. Det ska vara liten, bra kvalitet, gärna nån söt färg (LILAAA!!) och med "inear-hörlurar". Om någon vill överraska mig ännu mer är en pulsklocka, löpartights eller presentkort väääldigt tacksamt ^^ Tänkte EVENTUELLT baka en tårta och bjuda över mina vänner på en bit ;) haha, men tänker inte fira med alkohol. Det är överskattat :P fyller ju på en måndag i år dessutom.

Nu ska jag ner till Colluseum och skaffa nytt keycard, mitt gamla är som bortblåst. Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0