Mitt-i-natten-aktiviteter :D

Vad man än gör på natten så känns det bra, därför man har ju inga andra förpliktelser liksom? Hela dagen har passerat och det ända jag har gjort va att åka till coop o köpa nuggets. Känt mig skitstressad hela dan för att jag inte har gjort något, å andra sidan har jag inte behövt göra något! Men aa ni fattar.. men så helt plötsligt blev det kväll och helt plötsligt var det okej att ligga vid tvn och dricka saft utan att bry sig ^^ Det är ju inte som att det finns nåt vettigare att göra. Bara en tanke ^^

Såå nu går 2 & 1/2 men och snart börjar Jims värld.. vilket betyder sängen för min del. Beck går på tv1000 men överväger att skippa den nu när jag sover ensam i huset. Blir så löjligt mörkrädd när jag är ensam ^^

Idag fick jag världens bästa födelsedagspresent i förskott!! Visste om det innan, men känns liksom mer som jag fick den idag. För det var idag vi köpte flygbiljetten till Los Angeles!!!! :D haha helt sprallig över det, trots att jag inte blir borta så länge ^^ Vill bara UPPLEVA Los Angeles, glida omkring och bara leva. Tänker Sabina lösa guideandet, hon lär ju vara expert vid det här laget och jag saknar henne så himla mycket ^^

Men nu vill Mikey ha sitt "nattinattsamtal" ;) så det bidde ett kört inlägg. Usch jag hatar folk som gör vad jag just gjorde. Kommenterade att det man läser är ett inlägg, eller när någon säger "hej bloggen" eller över huvud taget påpekar sitt eget skrivande. Ungefär som att säga "filma mig" i en film. Man förstör hela grejjen.. pappa gör alltid så. "Gå bort där nu så filmar jag er.." När man kollar så hör man pappa säga det här och så ser man sig själv verkligen SPELA intresserad av saker. Haha vet inte om känslan kom fram rätt där, men aja..
GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0