Konstig dag..

Kunde inte sova imorse, låg och vred mig i timmar. Jag är fortfarande trött som fan men pulsen går i hundratjugo eller nåt, så kan inte slappna av. Tog en långpromenad med Freddie imorse och försökte blåsa huvet tomt. Det är svårt idag. Allt är svårt idag. Om jag bara inte hade varit så förbannat sällskapssjuk så hade det kanske gått lite bättre att gå vidare. Men jag behöver närhet nu, en stoor & mjuk kram och ett glas o'boy.
Va på statt igår, kors i taket! Det ända jag känner inför den kvällen är obehag. Antar att det är fyllan som gör det, men jag var verkligen bara väldigt full och jobbig! haha! Hade kunnat skippa den kvällen tror jag bestämt.. suttit hemma med fruktsallad och en go film. Men det får bli några såna kvällar i veckan istället! Kommer bli en hel del jobbande, planerande och så mycket träning som möjligt. Idag hoppar jag träningen. Tänker äta ett wienerbröd eller hur det stavas.. och bara ta det lugnt! hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0