Födelsedag nummer nitton

Tack vare facebook är det fler och fler som vet när man fyller år, kanske inte lika personligt som annars, men det värmer i hjärtat att få så många gratulationer ^^ Kommer från alla möjliga håll som man aldrig hör av annars och det känns bra! Har inte gjort något vidare av dagen. Umgicks lite med mamma på förmiddagen. Vi handlade lite och lagade spagetti & köttfärssås som jag har varit sugen på sen jag minns inte när. Sen fick det bli en promenad med Freddie. Jag litade på honom en sväng och lät honom springa lite i skogskanten själv, det gick jättebra hela vägen fram till Tower Beach. På vägen tillbaka vädrade han tik och stack som ett skott och ofredade en stackars man och hans jättefina tik. Jag skämdes ihjäl. Hundjävel. Kopplade honom och gick låångsamt hem så han fick smaka på makt! haha nee men han e söt..

Resten av dagen spenderade jag framför datorn och i trädgården. Letade efter mitt kubb i en halvtimma utan resultat. Blev arg som ett bi och tröståt med Becca på McDonalds....och MAX(A) Ska aldrig underskatta sällskap igen.

Tack för närmare hundra gratulationer idag! Den sista jag fick var av lille Mikey, han ritade en fin bild till mig^^
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0