Alealejandroo

"She's not broken
She's just a baby
But her boyfriend's like a dad, just like a dad
And all those flame that burned before him
Now he's gotta firefight got cool the bad

You know that I love you boy
Hot like Mexico, rejoice
At this point I gotta choose
Nothing to lose

Don't call my name
Don't call my name, Alejandro
I'm not your babe
I'm not your babe, Fernando

Don't wanna kiss, don't wanna touch
Just smoke my cigarette and hush
Don't call my name
Don't call my name, Roberto

(Alejandro
Alejandro
Ale-ale-jandro
Ale-ale-jandro) x2"

Sitter för mig själv och är euforisk, vill dricka öööl med Sabina! haha Fick sån lust med det efter att ha pratat med henne nu i några dagar. Vi fick ju knappt tillfälle att gå ut tillsammans sen jag fyllde 18 så vi har lite att ta igen i sommar och jag längtar sååå! Längtar över huvud taget efter lite bättre väder. Har varit sugen på kubb, grilla och öl sen jag minns inte när! Kan det inte bara bli sommar nu? :D
Dagen har bestått av ingenting i princip. Lyckades komma iväg och träna lite, sprang en bit och gymmade armarna tills dom blev spagetti. Sen tänkte jag åka hem och duscha, käka och hitta på något. Men jag duschade, käkade och somnade! haha lyckat.. Har liksom inte fått tummen ur att höra av mig till någon det senaste.. Å ena sidan vill jag komma ut och göra något, men å andra sidan kommer jag på att jag är för trött eller nåt.. Alltid! Skulle vilja fira lite i helgen också. Fyller ju på måndag.. men jobbar lördagnatt så får försöka fira lite lugnt.
Och nu när jag sitter här och lyssnar på gammal aulanmusik kommer jag och tänka på Madde ^^ Glömmer aldrig alla miljoner timmar vi satt på var sitt armstöd på hennes bäddsoffa och tittade ut genom fönstret på noravägen och hade massa konstiga lekar för oss. Saknar det faktiskt :)

Men snart kommer förmodligen Becca och räddar mig ur ensamheten.. måste vara hundra år sen hon va här sist ^^ hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0